נבלם גל ההתפטרויות במשטרה? "ביקושים רבים להתגייס"

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on נבלם גל ההתפטרויות במשטרה? "ביקושים רבים להתגייס"

המשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל טוענים כי גל ההתפטרויות במשטרה נבלם: ירידה של 15% במתפטרי אנשי הקבע. ביקושים רבים להתגייס למשטרה; לאור העלאות השכר ניכרת עליה במספר השוטרים החוזרים העומדים על כ-100 שוטרים. כ-7,500 קורות חיים נבדקים על ידי המשטרה בימים אלה

מבט ממעוף הציפור של המטה הארצי של משטרת ישראל הממוקם בקרית מנחם בגין בירושלים צילום: נתי שוחט / פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "הזעקה נשמעה עד ירושלים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל מעדכנים היום (חמישי) על היפוך מגמת התפטרויות השוטרים, ירידה של 15% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד – סה"כ 514, אל מול 607 – במספר התפטרויות שוטרי הקבע. ביקושים רבים להתגייס למשטרה ולאור העלאות השכר ניכרת עליה במספר השוטרים החוזרים העומדים על כ-100 שוטרים.

במסגרת מהלך שמוביל השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ניתנו תוספות שכר ייעודיות למשטרת ישראל בהיקף ממוצע של 1,000 ש"ח לדרגות המתחילות (עד דרגת רס"ר בנגדים ועד דרגת פקד בקצונה). כמו כן, צפויות פעימות שכר נוספות, בנוסף לפעימה הנוכחית, הן עבור תוספות ייעודיות בשנים 2024 ו-2025 והן בעקבות העלאות השכר בצה"ל ובהסתדרות, בהתאם למודלים המתגבשים. מגמת ההתפטרויות במשטרה התהפכה, ירידה של 15% בכמות המפטרים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר: "אני גאה לראות כי המגמה מתחילה להשתנות. פעלתי להביא 9 מיליארד ש"ח על מנת לחזק את המשטרה ואת תחושת הביטחון האישי, וזה כבר מתורגם במשכורות של השוטרים. נמשיך לחזק את המשטרה בכל הכח".

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי: "המשטרה והמשרד לביטחון לאומי משקיעים מאמצים רבים לגיוס שוטרים ושימור שוטרים קיימים. התוספות והמענקים החדשים לצד סל הטבות שניתן לשוטרים, מייצר מעטפת כוללת למתגייסים והופך את המשטרה כמקום עבודה יציב ואטרקטיבי".

השר לביטחון לאומי מקדם רפורמה מקיפה לשכרם של השוטרים זאת לצד מענקים לגיוס ושימור כח האדם. כזכור, לראשונה מאז שנת 2018 שוטרים וסוהרים בדרגות הנמוכות זכו להעלאה בשכר בגובה 1,000 שקלים. במקביל משטרת ישראל דיווחה כי חלה עליה חדה במספר השוטרים המבקשים לשוב לארגון בעת האחרונה. לאחרונה משטרת ישראל יצאה בקמפיין גיוס אשר עד כה הניב כ-7,500 קורות חיים אשר נבדקים בימים אלה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    השר איתמר בן-גביר הגדול וכל משטרת-ישראל היקרה.
    אוהבים ומעריכים מאוד.
    בהצלחה-רבה רבה, בעזרת השם…